א. שמואלי, רובינסקי ושות’ משרד עורכי דין (1)
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

רשלנות רפואית בלידה: אושפזה ללידה ויצאה עם כוויות בישבן

תוכן עניינים

קטגורית מאמרים: רשלנות רפואית בלידה

משרדנו הגיש החודש תביעה נוספת שעניינה רשלנות רפואית בלידה. הפעם המדובר בלידה רגילה ממנה יצאה היולדת עם כוויות קשות בשני עכוזיה.

הכוויות נגרמו עקב התנהלות בלתי זהירה של הצוות המיילדותי בחדר הלידה, ולהלן תיאור תמציתי של השתשלות הענינים המהווה רשלנות רפואית בלידה:

היולדת התקבלה בביה"ח, והועברה לחדר הלידה. בשלביה הראשוניים של הלידה, ובמהלך ההכנה לביצוע זריקת אפידורל, נשפך על חלק גופה האחורי של התובעת נוזל חיטוי שהצטבר ונקווה באזור עכוזיה. נוזל החיטוי שנשפך לא נוקה ו/או נספג על ידי הצוות הרפואי/הסיעודי, וזה גם לא בדק ו/או וידא כי האזור עליו שוכבת התובעת (ותמשיך לשכב במהלך הלידה) יָבֵש.

כתוצאה מהאמור, היולדת, שעקב השפעת זריקת האפידורל חָסְרַה תחושה בפלג גופה התחתון, שכבה לאורך הלידה כולה על מצעים ספוגים בנוזל חיטוי, מבלי להרגיש כי עקב תגובת עוׂרָהּ לחומר החיטוי שנקווה במקום, הולכות ומתהוות בעכוזה, במהלך שעות הלידה' כוויות קשות.

גם בתום הלידה, ולאחר העברת היולדת מחדר הלידה למח' יולדות, ובמשך כל המשך אשפוזה לאחר הלידה, לא בדק הצוות את מצב עכוזיה, לא איבחן ממילא את הכוויות שנוצרו במקום במהלך הלידה, ולא העניק, ולו בדיעבד, טיפול מתאים לכוויות שנוצרו.

סופה של פרשה שהיולדת, אישה צעירה שאושפזה בביה"ח לצורך לידה שגרתית ותו לא, נותרה עם צלקות מכוערות ומכאיבות בשני עכוזיה וזאת עקב רשלנות רפואית בלידה שמסווגת כאירועי "בל יקרו".

עוד עשוי לעניין אותך

תביעה

לידת ואקום שתוצאתה קרע דרגה 4 ליולדת ודימום בגולגולת התינוק

עו"ד דין אבי שמואלי   כחלק מהתמחותנו בתיקי רשלנות רפואית בלידה, אנו מייצגים יולדות רבות שעברו קרעים בלידה בדרגות 3-4 ושבעקבות זאת נותרו עם פגיעה...

תינוק נדבק בGBS במהלך לידה - לא טופל כנדרש באנטיביוטיקה - ונותר עם שיתוק מוחין

עו"ד אבי שמואלי   להלן עדכון על תביעת רשלנות רפואית חדשה שהגשנו בימים אלו ממש: במה עסקה התביעה ? ענינה של התביעה בשרשרת כשלים שנפלו...
תביעה

מטופל דימם למוות במיטתו באשפוז, מבלי שאיש מאנשי צוות ביה"ח שם לב למתרחש

עו"ד מאיה סופר פלדמן   משרדנו הגיש לאחרונה תביעה בגין פטירתו של אדם כבן 70. מדובר במקרה חמור ומזעזע במיוחד, בו הצוות הרפואי לא שם...